Зеленото е цветът на живота и пролетта. Въпреки, че жизнената енергия е в своя пик в природата, ние често се оказваме уморени всяка пролет. Защо?

Интензивен график и липсата на време за себе си, обикновено е най-честата причина, но освен това, грешната диета е голям проблем. Нашите диети често не разполагат с минерали и други хранителни вещества, които са необходими на тялото ни, за да функционира оптимално. Пролетта ни предлага тонове  зелени растения, които са концентриран източник на минерали, витамини и антиоксиданти. Заради техните високи нива на хлорофил и лесни начини да бъдат включени в ежедневната ни диета, ние препоръчваме 4 високо функционални „зелени грани“.

-  Ечемичени стръкове

-  Пшенични стръкове

-  Спирулина

-  Хлорела

Тъй като те работят в синхрон, резултатите са най-добре, когато се използва заедно. За да направите тази проста рецепта, трябва само да смесите по една супена лъжица от всяка съставка с вода или плодов сок. То е вкусно допълнение и към шейкове! Освен ечемичени стръкове, пшенични стръкове, спирулина и хлорела, може да добавите бобаб, коноп и алое вера за по- добро храносмилане и детоксикация.